23 Eylül 2013 Pazartesi

YENİ AÇILAN BÖLÜMLER VE KONTENJANLAR

Arkadaşlar Bunlar Üniversitelerin  Yeni Açtığı Bölümler5  Kontenjanlar Parantez İçine Alınmıştır 


AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ (AFYONKARAHİSAR)

İslami İlimler Fakültesi
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği (60)
İslami İlimler (60)
İslami İlimler (İÖ) (60)

Güzel Sanatlar Fakültesi
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı (20)
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı (İÖ) (30)

AKSARAY ÜNİVERSİTESİ

Eğitim Fakültesi
Sosyoloji (50)
Sosyoloji (İÖ) (50)
Yönetim Bilişim Sistemleri (40)
Yönetim Bilişim Sistemleri (İÖ) (40)

BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

İlahiyat Fakültesi
İlahiyat (40)

BATMAN ÜNİVERSİTESİ

Teknoloji Fakültesi
Otomotiv Mühendisliği (35)
Otomotiv Mühendisliği (İÖ) (35)
Otomotiv Mühendisliği (M.T.O.K.) (15)
Otomotiv Mühendisliği (M.T.O.K.) (İÖ) (15)

Sağlık Yüksekokulu
Hemşirelik (40)

BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ (ZONGULDAK)

Ereğli Eğitim Fakültesi
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (40)
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (İÖ) (40)

NOT: Parantez içleri kontejanlardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder